E-számla, díjneten való fizetéssel

2022-01-13 01:08:17
Tájékoztatjuk, hogy az NHKV Zrt. ügyfelei számára 2021. június 1. napjától országosan elérhető az elektronikus számla szolgáltatás a Díjnet Zrt. rendszerén keresztül.

Tisztelt Ügyfelünk!

Örömmel tájékoztatjuk, hogy az NHKV Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. (a továbbiakban: NHKV Zrt.) ügyfelei számára 2021. június 1. napjától országosan elérhető az elektronikus számla (e-számla) szolgáltatás a Díjnet Zrt. rendszerén keresztül.
A fentiek következtében Ön akár már a 2021. évi III. negyedéves időszakra vonatkozó hulladékgazdálkodási közszolgáltatási számláját elektronikus úton kaphatja meg, illetve egyenlítheti ki a Díjnet rendszerén keresztül.

Miért előnyös az e-számla szolgáltatás?

  • a szolgáltatásra váltás és a használat ingyenes,
  • kényelmesebb és biztonságosabb megoldás a papíralapú számlák helyett,
  • a Díjnet rendszerén keresztül fogadhatóak, megtekinthetőek és letölthetőek, átláthatóbban kezelhetőek a számlák,
  • többféle fizetési mód közül választhat: a számlákat akár rögtön befizetheti bankkártyával, okostelefonnal, csoportos beszedési megbízással vagy egyedi utalás útján, vagy internetbankon (CIB Bank) keresztül is.

Az e-számla szolgáltatás igénybevételéhez a www.dijnet.hu oldalon szükséges regisztrálnia, amennyiben Ön még nem Díjnet felhasználó. A regisztráció kétszintű: Önnek először magához a Díjnet rendszerhez, majd a Díjnet rendszer számlakibocsátó felületén az NHKV Zrt.-hez szükséges regisztrálnia.
A regisztrációhoz kapcsolódóan segítséget a Díjnet honlapon talál a „Hogyan működik” menüpont alatt, vagy a felhasználói útmutatóban. A regisztrációval és az e-számla szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő kérdéseit info@dijnet.hu e-mail címre tudja elküldeni, vagy a Díjnet honlapon a „GYIK” menüpont alatt talál választ.

Az NHKV Zrt.-hez történő számlakibocsátói regisztrációval Ön vállalja az elektronikus számlabemutatás igénybevételét, valamint azt, hogy számláit a továbbiakban banki úton (átutalás, vagy csoportos beszedési megbízás, vagy azonnali bankkártyás fizetés) egyenlíti ki. A számlakibocsátói regisztrációhoz kötelezően szükséges adatok (melyeket bármely 6 hónapnál nem régebbi NHKV Zrt által kibocsátott számlán megtalál):

  • vevő (fizető) azonosító szám (A rezsicsökkentett számla esetén a 3. oldal bal felső részén találja, Vevő (fizető) azonosító száma néven. Rezsicsökkentés nélküli számla esetén az 1. oldal jobb felső részén találja, Vevőkód néven)
  • számlasorszám (A rezsicsökkentett számla jobb felső sarkában, a rezsicsökkentés nélküli számla esetén a számlasorszámot az 1. oldal jobb oldalán találja.)

A regisztráció során törekedjen az adatok pontos megadására. A sikeres regisztráció után Ön a számla kiállítását követően a regisztrált e-mail címre kap értesítést az elkészült számláról, amelyet megtekinthet és letölthet a Díjnet elektronikus számlabemutatási rendszeréből. A számlafizetést az értesítő e-mailből egyszerűen kezdeményezheti, vagy későbbi időpontban akár a Díjnet felületéről regisztrált és nem regisztrált bankkártyával, illetve átutalással vagy csoportos beszedési megbízással egyenlítheti ki a közszolgáltatási díjat.

Az elektronikus úton, a Díjnet Zrt. rendszerén keresztül megküldött számlák megfelelnek a hiteles elektronikus számlákra vonatkozó jogszabályi előírásoknak.

Az NKHV Zrt. elkötelezett a környezetvédelem és a fenntartható fejlődés iránt. Az e-számla bevezetésének köszönhetően jelentős mértékben csökkenthetjük a papírfelhasználást és így környezetünk káros terhelését. Csatlakozzon Ön is!

Bízunk abban, hogy Ön számára ezzel a fejlesztéssel gyorsabbá és kényelmesebbé tesszük a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási számlák kezelését!